برای مشاهده روی متن"دانلود یا نمایش با لینک مستقیم" کلیک کنید

برای دانلود کلیک راست کرده و save as را انتخاب کنید

در گوشی های همراه نیز متن زیر را انتخاب کرده و ذخیره پیوند را انتخاب کنید

 

دانلود یا نمایش با لینک مستقیم

 رَبِّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ حَیَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَجَاءٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِنَابَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَغْبَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ رَهْبَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ طَاعَةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِیمَانٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِقْرَارٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ إِخْلاصٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَقْوَى وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ تَوَکُّلٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ ذِلَّةٍ وَ أَسْتَغْفِرُکَ اسْتِغْفَارَ عَامِلٍ لَکَ هَارِبٍ مِنْکَ إِلَیْکَ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ،

پروردگارا من از تو درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش شرمسارى،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش امیدوارى،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش بازگشتن،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش شوق،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش‏ بیم،و درخواست آمزش مى‏کنم،آمرزش طاعت،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش ایمان،و درخواست آمرزش مى‏کنم‏ آمرزش اقرار،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش اخلاص،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش تقوا،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش‏ توکّل،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش خوارى،و درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش عمل کننده براى تو،گریزان از تو به سوى تو پس بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست،